.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث يك جزیره در دریاي خزر

استاندار گیلان از آغاز اجرای طرح احداث "یک جزیره در دریا" خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، روح الله قهرمانی چابک عصر سه شنبه در حاشیه جلسه هماهنگی آیین نامه اجرایی ماده 63 قانون برنامه چهارم توسعه کشور در جمع خبرنگاران در ساری افزود: این طرح که همه عناصر گردشگری در آن ایجاد می شود به صورت پایلوت در تالش در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی ورزش های خشکی آبی، ورزش های دریایی و احداث هتل و متل و اماکن تفریحی و توریستی در این طرح دیده شده است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه ساماندهی سواحل دریا از بحث های عمده کشور است، تصریح کرد: بر اساس ماده 63 قانون برنامه چهارم توسعه کشور آزادسازی حریم دریا و فراهم سازی بستر در حریم دریا برای مردم از وظایف دولت تعیین شده است.

قهرمانی چابک با بیان اینکه این کمیسیون عزم دارد، شرایط را برای ایجاد تاسیسات آبی، دریایی و رفاه مردم در دریا تامین کند یادآور شد: دریا نیاز عمومی مردم است و ساماندهی ساحل ضمن رفاه مردمی باعث اشتغال پایدار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه 220 مصوبه در سفر هیئت دولت به استان گیلان به تصویب رسیده است از اجرایی شدن 58 درصد مصوبات در استان خبر داد.
استاندار گیلان افزود: 54 گروه سرمایه گذاری در 60 منطقه نمونه گردشگری فعالیت های خوبی را آغاز کردند.

قهرمانی در ادامه از آغاز عملیات اجرایی ساخت سه هتل چهار ستاره در شهرهای آستارا، چابکسر و لاهیجان با پیش بینی سرمایه گذاری 270 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی خبر داد و افزود: سرمایه گذاران فوق مجوزهای لازم برای احداث هتل ها را کسب کردند.

استاندار گیلان با بیان اینکه آزاد سازی کامل سواحل در شهرستان رشت به اتمام رسیده است، عنوان کرد: اتمام کامل آزاد سازی سواحل در استانهای شمالی، شش ماه به طول می انجامد.

معاون سابق عمرانی استانداری مازندران مشکل اساسی  استانهای شمالی را تخریب اراضی کشاورزی و پراکنده سازی ویلاها عنوان و تاکید کرد: محدودیت سطح اشغال 25 درصدی و تراکم 50 درصدی در استانهای شمالی باید به تصویب کمیسیون ماده 63 برسد.

وی یادآور شد: تصویب این طرح نقطه عطفی در سرمایه گذاری های بیشتر در سواحل استانهای شمالی خواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهدی غفاری راد 28 آذر 1386
از اینکه به سرمایه گذاری در صنعت گردشگری استان به اینگونه توجه داده می شود خیلی خوشحالم. ولی بهتر است الویت اول سرمایه گذاری در صنعت استان باشد تا از خروج این همه جوانهای مستعد کاری جلوگیری شود. جوانهایی که همه عشقشان زندگی و خدمت در شمال است. با این همه پول می شود صنایع مادر نظیر پتروشیمی و ....... را در استان پیاده کرد.
مهدی راد_رشت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.